Specjalista ds. Obsługi Klienta

PracujZNajlepszymi

Dla znakomitej większości ludzi świadomość niesienia pomocy innym jest niezwykle silnym pozytywnym motywatorem. Innymi słowy: dzięki temu można czerpać wiele satysfakcji ze swojej codziennej pracy. Jeśli jesteś osobą, która ceni wysoką jakość obsługi klienta, ma chęć pomocy innym, posiada umiejętności interpersonalne i chciałbyś/chciałabyś dołączyć do firmy, gdzie Twoje zaangażowanie jest doceniane, to czekamy na Twoje zgłoszenie!

Jesteśmy dynamiczną firmą, która zdobywa uznanie na rynku dzięki doskonałej jakości obsługi klienta. W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy doświadczonych i pełnych pasji profesjonalistów, gotowych do dołączenia do naszego zespołu jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta.

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Ambasadora
  • Posprzedażowa opieka nad Klientami firmy
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem
  • Odpowiednie kierowanie spraw klientów – do poszczególnych działów i osób
  • Procesowanie zgłoszeń w CRM
  • Profesjonalne informowanie o produktach i usługach będących w ofercie firmy
  • Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji, w tym umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań
  • Przygotowywanie dokumentacji oraz wniosków w zakresie projektów realizowanych przez spółkę
  • Kontakt z urzędami oraz innymi organami odpowiadającymi za wydanie decyzji administracyjnych i pozwoleń w zakresie prowadzonych projektów
 

Nasze wymagania:

  • Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji
  • Zaangażowanie w powierzone zadania
  • Dobra organizacja pracy oraz samodzielność
  • Chęć rozwoju
  • Energia i determinacja do osiągania celów
  • Umiejętność szybkiego wdrażania wskazówek i otwartość na zmiany
  • Mile widziane umiejętności sprzedażowe
  • Energia

Co oferujemy:

  • Pracę w najbardziej opłacalnej i najszybciej rozwijającej się branży w Polsce
  • Niezbędne szkolenia
  • Pomoc i wsparcie na każdym etapie pracy
  • Atrakcyjne zarobki
  • Premie oraz system motywacyjny (konkursy i nagrody)
  • Elastyczne godziny pracy, w tym możliwość pracy zdalnej
  • Pracę w dynamicznym i ambitnym zespole
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Możliwości rozwoju
  • Pracę w biurze na warszawskiej Saskiej Kępie

Szukamy osób, które potrafią działać efektywnie w dynamicznym środowisku, są cierpliwe i posiadają umiejętność radzenia sobie z różnorodnymi sytuacjami. Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który zmienia standardy obsługi klienta!

Aplikuj na stanowisko

Dziękujemy za wiadomość! Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.