Dla znakomitej większości ludzi świadomość niesienia pomocy innym jest niezwykle silnym pozytywnym motywatorem. Innymi słowy: dzięki temu można czerpać wiele satysfakcji ze swojej codziennej pracy. Jeśli jesteś osobą, która ceni wysoką jakość obsługi klienta, ma chęć pomocy innym, posiada umiejętności interpersonalne i chciałbyś/chciałabyś dołączyć do firmy, gdzie Twoje zaangażowanie jest doceniane, to czekamy na Twoje zgłoszenie!
Jesteśmy dynamiczną firmą, która zdobywa uznanie na rynku dzięki doskonałej jakości obsługi klienta. W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy doświadczonych i pełnych pasji profesjonalistów, gotowych do dołączenia do naszego zespołu jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta.
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Ambasadora
- Posprzedażowa opieka nad Klientami firmy
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem
- Odpowiednie kierowanie spraw klientów – do poszczególnych działów i osób
- Procesowanie zgłoszeń w CRM
- Profesjonalne informowanie o produktach i usługach będących w ofercie firmy
- Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji, w tym umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
- Zarządzanie kalendarzem spotkań
- Przygotowywanie dokumentacji oraz wniosków w zakresie projektów realizowanych przez spółkę
- Kontakt z urzędami oraz innymi organami odpowiadającymi za wydanie decyzji administracyjnych i pozwoleń w zakresie prowadzonych projektów
Nasze wymagania:
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji
- Zaangażowanie w powierzone zadania
- Dobra organizacja pracy oraz samodzielność
- Chęć rozwoju
- Energia i determinacja do osiągania celów
- Umiejętność szybkiego wdrażania wskazówek i otwartość na zmiany
- Mile widziane umiejętności sprzedażowe
- Energia
Co oferujemy:
- Pracę w najbardziej opłacalnej i najszybciej rozwijającej się branży w Polsce
- Niezbędne szkolenia
- Pomoc i wsparcie na każdym etapie pracy
- Atrakcyjne zarobki
- Premie oraz system motywacyjny (konkursy i nagrody)
- Elastyczne godziny pracy, w tym możliwość pracy zdalnej
- Pracę w dynamicznym i ambitnym zespole
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwości rozwoju
- Pracę w biurze na warszawskiej Saskiej Kępie
Szukamy osób, które potrafią działać efektywnie w dynamicznym środowisku, są cierpliwe i posiadają umiejętność radzenia sobie z różnorodnymi sytuacjami. Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który zmienia standardy obsługi klienta!